Kuka minä olen

Tervetuloa vierailulle uuteen blogiini. Ajattelin aivan ensimmäiseksi esitellä itseni, jotta tiedätte, millainen otus täältä ruudun takaa löytyy.

Olen aikuinen nainen, joku ehkä sanoisi, että keski-ikäinen. Henkisesti koen itseni nuoreksi, mutta peilikuva yleensä palauttaa maan pinnalle. Kotoa löytyy aviomies, kolme koiraa ja pari Harrikkaa. Harrastuksiin kuuluu moottoripyöräilyn ja koirien kanssa puuhastelun lisäksi hapkido ja puutarhahommat.

Ajatus tästä blogista syntyi siitä, että rakastan kertoa tarinoita. Sain moottoripyöräkorttini viime syksynä, samoin oma Harley-Davidson muutti kotiin loppukesästä. Minulla ei ole aiempaa motoristitaustaa, eli en ole ajellut kaksipyöräisillä moottoriajoneuvoilla ennen ajokoulua noin kolmeenkymmeneen vuoteen. Silloin teininä toki kaasuttelin ukin pappatunturilla sivuteillä niin kova kuin mopo kulki. Eihän se kovin kovaa kulkenut. Kaikki suuret seikkailut moottoripyöräilyn saralla ovat siis edessä päin ja ajattelin jakaa niitä teidän kanssa. Toki itse moottoripyöräkortin hommaaminen sinällään oli jo yksi seikkailu, josta lupaan kertoa ensi töikseni. Tästä alkaa minun tarinani A-kortin hankkimisesta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti